wtorek, 29 stycznia 2013

Art journal mój debiut

Dziś zachęcona wyzwaniem "Spróbuj czegoś nowego" na blogu  Scrapki-wyzwaniowo zdecydowałam się zrobić mój pierwszy art journal. Szukając tematu odnalazłam go w Craft-szafie, gdzie inspirowana utworem muzycznym zasiadłam przed pustymi kartkami nowego zeszytu.

Sztuka art journalu jest dla mnie wielką tajemnicą...Jak to się robi?

Z pomocą przyszła mi Anai przedstawiając w Mixed Media Place sposób wykonania jednej ze swoich prac.

Pomyślałam sobie, a co mi szkodzi spróbować i oto co wyszło:


" Miejsca akcji nie ma, tylko czas..."


Pracę zgłaszam do:



4 komentarze:

  1. Świetna praca!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka
    DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluję udanego debiutu. Jak już raz zasnakujesz w żurnalu to już nigdy nie będziesz miała dość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie poradziłaś sobie z naszym wyzwaniem. Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Craft - Szafy.

    OdpowiedzUsuń