czwartek, 31 stycznia 2013

Inchies z literką N

W styczniowej wymianie inchies u Scrapujących Polek, Pinezka poprosiła nas o zrobienie inchies z literką N.
Pierwszy raz brałam udział w wymianie i do końca bałam się, że nie dam rady. Takie maleństwa (kwadracik 2,5 cm x 2,5 cm) ! Pomysł pojawił się sam, jak początek roku to koniecznie musiałam złożyć życzenia noworoczne:).

Przyznam, że robienie małych form jest bardzo wciągające.  Efekt oceńcie sami :




Grafikę zaczerpnęłam z free vintage digi stamps, za możliwość korzystania z tak cudownych digi stempli dziękuję:).


4 komentarze:

  1. wpadłam w kompleks! REWELACJA wyszła! oby tak dalej! liczę na Ciebie przy kolejnych wymiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!! Boskie są te Twoje maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi miło:)!!!Fajnie, że zaglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak fantastyczne!!! I wiesz co, mnie też wciągnęły te maleństwa hehe ;)

    OdpowiedzUsuń