niedziela, 10 lutego 2013

Kartoflane Serduszko i inne :)

Kartoflane serduszko dosłownie wpadło mi dziś w ręce:), a ponieważ wywołało uśmiech na mojej twarzy pomyślałam, że się z Wami podzielę;).  Właściwie to dosyć zabawne, że pogrążona w myślach na temat serca dostałam jedno w bardzo niespodziewanej chwili.


Walentynki są super! Wszędzie ten sam motyw, kolor czerwony i love! Przypomina mi to festynowe święta z dzieciństwa, bazgroły w zeszytach szkolnych, pierwsze miłosne wpisy do pamiętników...
Też chciałam zrobić serduszko...i zrobiłam. W pracy użyłam tekturki, farbek akrylowych, taśmy maskującej, tuszy, glossy, drucików, nitek oraz materiału.




a potem przypomniałam sobie, że przecież nie mam zakładki:). Tak też powstała serduszkowa zakładka ze szpatułek.




Serduszko, jak i całą zakładkę zgłaszam na wyzwanie:

8 komentarzy:

  1. Ziemniak świetny... zastanów się czy Pan z zieleniaka nie ma niecnych zamiarów :D Wahałam się, ale napiszę, to drugie serduszko jest paskudne (zupełnie subiektywnie) ale bardzo podoba mi się kompozycja, kolorystyka i mediowanie, użycie tych wszystkich sznurków, ścinków... wybacz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ciebie przychodzi szczęście nawet w ziemniaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podobają mi się te Twoje zakładki z patyczków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakładka ze szpatułek cudownie mediowa i szalona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! Cudne prace i te patyczki, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dziewczyny za wszystkie komentarze:)! Fajnie, że mnie odwiedzacie:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę podziwiam - z tak prostych materiałów wyczarowałaś takie cuda!!! :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prace - jesteś bardzo kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń