niedziela, 3 lutego 2013

La vie est belle, czyli o ułożonych puzzlach :)

Życie jest piękne! Kiedy każdy element naszej codzienności do siebie pasuje, staje się ono wtedy tłem dla naszej kreatywności...tak sobie pomyślałam układając puzzle i pod wpływem chwili zrobiłam atc.







W mojej pracy użyłam pasty strukturalnej, tuszy, cracle i gesso. Nie chciałam zakrywać struktury puzzli, ale myślę sobie, że puzzle dają wiele możliwości i chyba na jednym ateciaku z puzzlowym tłem się nie skończy ;)
Muszę się jeszcze pochwalić stemplem, który dzięki blogowi Przyklej to ostatnio odkryłam i namiętnie używam.

Ateciaczek z pozytywnym przesłaniem wędruje na wyzwanie puzzlowe do Scrapujących Polek.

Korzystając z okazji, życzę Wam, aby puzzle życia zawsze się Wam układały:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz