wtorek, 5 lutego 2013

Mój podwójny Tryptyk ;)


Mój tryptyk na wyzwanie Kolorowego Ptaka w Scrapujących Polkach miał być początkowo zakładką.
Myśl jednak ewoluowała, ale o tym za chwilkę. Wróćmy na moment do zakładki:). Po tym, jak w Scrappo inspiracje zobaczyłam ten cudowny tutorial. Pomyślałam sobie, że zrobię zakładkę inspirowaną właśnie nim. Tak, z trzech szpatułek zrobiłam bazę, nałożyłam farbę (różne farbki), koronkę, trochę sznurka... jeszcze wstążka, gazeta, stempel... i nietoperze z czarnego papieru ...i tak powstała moja zakładka tryptyk:).







stempelek poznajecie:), tu  wersja: " życie jest piękne nocą"

Potem pomyślałam, że  mam straszną ochotę na wspomnieniownik w miniaturze, wspaniały pomysł craftartwork. Może zmotywuje mnie do robienia kalendarza inchies. W ten oto sposób, zakładka stała się częścią większego tryptyku.

Całość to w sumie efekt, mojego zachwytu nad art journalowymi pracami koleżanek ze Scrapujących Polek.

Okładka:





otwieramy i ... druga okładka:)


Mój podwójny tryptyk, pachnący kawą (koronka  i kółeczka w środkowej części są kawowe), prezentuje się tak:



ot i wspomniana wcześniej zakładka


















Całość musi się sprawnie zamykać (pomoże mi w tym sznureczek), gdyż mam nadzieję wkleić w środek wiele małych pamiętnikowych inchisów.
O postępach, będę informować.

Miłego dnia wszystkim!

3 komentarze:

  1. jej! jest rewelacyjny po prostu! chcę więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Wspaniałe kolorki i cudne tryptyki :) Pasiaste nóżki rozłożyły mnie na łopatki;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakby ktoś mi taką dał na prezent, to bym podskoczyła ze szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń