środa, 20 lutego 2013

Spotkanie z ...CollageCaffe

Niewiele jeszcze wiem o art journalu, technikach, stylach...wiem jedno, bardzo podobają mi się prace moich koleżanek Scrapujących Polek:). Ostatnio poruszyła mnie na przykład artjournalowa praca Jamajki. Po nitce do kłębka, trafiłam na blog CollageCaffe, gdzie tyle cudowności:). Zainspirowało mnie  dziś spotkanie z Gertrude Kasebier, czas działać...

Moja interpretacja:
wpis: "Mówiła, że jeśli wyskoczy na miasto, to wleci..."


Od dawna chciałam użyć dwóch mrocznych dam, ale jakoś nie miałam wcześniej okazji. Źródło grafiki.


9 komentarzy:

  1. cudowny kolaż,prześwietny tekst:-)
    cieszę się, że nas odwiedziłaś i dałaś się zainspirować
    pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymonsyl dziękuję Ci i zapowiadam, że będę u Was częstym gościem:), inspirujecie i uczycie równocześnie:)

      Usuń
  2. piękny kolaż! fantastyczny!!!
    jeśli to prawda, ze niewiele wiesz, jak twierdzisz, o "teorii" to w niczym Ci to nie przeszkadza, by w praktyce Tworzyć, właśnie przez wielkie "T"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarumieniłam się, tyle miłych słów, dziękuję Ci pięknie:)

      Usuń
  3. O kurczaki Madlenia, ale mnie powaliłaś!!! Mnie też to bardzo kręci, ale nie mam odwagi zaczać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, świetna zabawa,polecam Ci, choć przyznam, że jestem trochę jak dziecko we mgle;). Bawię się papierem, mediami...zawsze jednak zastanawiam się, czy efekt wart jest pokazania światu:)

      Usuń
  4. Ojojoj! Genialne! ; ) Świetnie dobrane są te mroczne damy.

    OdpowiedzUsuń