piątek, 15 lutego 2013

We dwoje

czyli ATC na wyzwanie Pinezki u Scrapujących Polek.


Trudno zrobić zdjęcie, aby było widać mieniące się kryształki tu udało mi się uchwycić odrobinkę ich blasku:). Miały sprawić, że ateciaczek będzie wiał chłodem zimową porą, jest też brokat w lewym górnym rogu ;).


Praca jest płaska, jak widać na zdjęciu poniżej, odstaje głównie porwana kalka, którą potraktowałam pastą strukturalną i koraliki.

A tu widać jeszcze wystającą koronkę, którą przetarłam brązowym i czarnym tuszem.



4 komentarze:

  1. Fantastyczne tło, w pierwszej chwili myślałam, że to materiał... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:), kalka to w sumie fajny materiał :)

      Usuń
  2. piękne ATC, świetne tło i kompozycja, a takie szczegóły jak koralik uwielbiam:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci, ja również pozdrawiam ciepło, choć za oknem śnieg:)

      Usuń