wtorek, 12 marca 2013

Herbaciany tag przed i po liftingu :)

chodził mi po głowie, dosłownie :). Mimo, że przegapiłam zarówno herbacianą jak i kawową wymianę tagową w Collage caffe miałam ogromną ochotę zrobić takiego tematycznego taga.

Herbatka poziomkowa, którą wykorzystałam w pracy, pachnie nieziemsko, nie spodziewałam się...:)

Mój herbaciany tag (pierwszy w życiu:)) powstał po zaglądnięciu do filiżanki-sztuki w Collage Cafe.

Wpis " Sobotnia herbatka na mojej głowie".


Do zrobienia tła użyłam m.in. torebek po herbacie i embossingu na gorąco.


Tag ma rozmiar 14x7 cm.

........................................................................................

Jakiś czas później....

Przedstawiam wersję po liftingu :




Myślę, że niedługo pojawi się tag kawowy:).




Miłego dnia:)!

5 komentarzy:

  1. Świetny wpis! Mega pomysłowy :) Herbatkowa fryzura cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fryzurka pachnie nowością i poziomkami :)

      Usuń
  2. no cudnie wyszedł! mam nadzieję, że będą jeszcze kolejne wymianki i że się załapiesz :) ja bym tylko doradziła mniej ścinać te rogi - ostatnio ścięłam tak malutko i wydaje mi się, że lepiej to wygląda :) spróbuj kiedyś :) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Pi za pomoc w znalezieniu "tego czegoś" co mi nie pasowało :). Praca po liftingu pojawi się w poście :).

      Usuń
  3. no dobra, ale jak dosztukowałaś papier? :)))
    Tag jest świetny, włosy fantastyczne i aż czuję zapach poziomek... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń