poniedziałek, 4 marca 2013

Puszka vintage

została stworzona na wyzwanie Kolorowego Ptaka u Scrapujących Polek. Wyzwanie polegało na zrobieniu pracy w stylu vintage, a ja od dawna przekładałam starą puszkę po ciasteczkach z nieciekawym wieczkiem...
Zdziwiło mnie jak łatwo obkleja się puszki stronami starej książki. Myślałam, że będzie trudniej.


Koronkę postarzyłam kawą. Użyłam też brązowego i czarnego tuszu. Czarny w pewnym momencie stał się zielonkawy...ale w sumie to pasuje na puszce:). Źródło użytej grafiki znajdziecie tu.


Puszkę zgłaszam na:
  • wyzwanie AA/MM#69 u Scrapujących Polek
  • wyzwanie #22 -metalowe w Galeria-Rae

Pozdrawiam Was gorąco!:)

3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna puszeczka, dzięki tym dodatkom nabrała nowego życia - a przebarwienia czarnego tuszu dają efekt zaśniedziałego metalu. No i samego metalu też w pracy nie brakuje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zalterowana puszka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń