poniedziałek, 11 marca 2013

Wielkanocne baranki :)

Kilka miesięcy temu, kiedy to rozpoczęła się moja przygoda z szyciem powstały baranki:) 100% ze starej poszewki (właściwie dwóch). Krzywe i powiedzmy sobie niezbyt symetryczne:)...
Odważyłam się pokazać Wam moje "poTwory" zachęcona recyclingowym wyzwaniem w  Art-piaskownicy.


Wykrój Tildy (co prawda, powinnam była użyć ręcznika, żeby futerko było odpowiednio puszyste, ale poszewka frotowa wydała mi się równie dobra)
Szaliczki również z odzysku ze starych pluszaczków.





Wam również radzę ubrać dziś szaliki:), za oknem znów zimowo-śniegowo.
Miłego dnia i dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami :).

2 komentarze:

  1. Są słodkie i wydają się być nieporadne :) Wyglądają jakby miały na sobie białe płaszczyki^^

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziachy! ja lubię takie nieperfekcyjne maskoty, dodaje to uroku

    OdpowiedzUsuń