poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Art journal strona 4 i cudowne, cudowne papiery!

Stonogach trafiłam na cudowny zestaw papierów UHK Gallery, zestaw już dobrze znany " My Dear Watson"! Osobiście dopiero miałam okazję zapoznać się z Panem Watsonem:). Papiery są cudowne! Pomysły przychodzą same, a papierki...każdy najmniejszy kawałeczek do wykorzystania, tną się znakomicie:).

Przedstawiam stronę 4 mojego Art journala. Wiem, wiem, brakuje numeru 3, ale to na razie słodka tajemnica :).

Tymczasem:





Wpis nawiązuje do mojej drugiej pasji- szycia:).

Miłego dnia!!!:)

5 komentarzy:

  1. świetny wpis! taki swobodny, a Watson rzeczywiście cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też kocham Watsona. Świetnie wkomponowane nożyczki :) i te kleksy... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku - co wpis, to lepszy! i czekam na tę trójkę z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam te papierki:) Świetny wpis! Zaintrygowała mnie ta trójka;)))

    OdpowiedzUsuń