wtorek, 30 kwietnia 2013

Art journal strona 5 ... bis :)

Znalazłam w ścinkach słonika,ważki i... przerobiłam wcześniejszy wpis. Celowo przypomina jedną z robionych przeze mnie pocztówek. Po pierwsze dlatego, że chciałam zrobić wpis podsumowujący kwietniową "twórczość", a po drugie, gdyż tym samym chcę zapowiedzieć, że niedługo pojawi się na moim blogu pocztówkowe candy:)...

Aktualna wersja wpisu :)

Maleńkie strzałki wskazują kierunek zwiedzania:)




Praca zawiera strzałki, zatem poleci na wyzwanie "wy-strzałkowe" w Stempellikartoon.


Życzę wspaniałej pogody w majowy weekend:), bawcie się dobrze!

4 komentarze:

  1. Jak ta strona pięknie wygląda! Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i nie wiem, która mi się bardziej podoba :) Pani! Pani lepiej zrobi candy w którym można wygrać Pani album - to bym chyba założyła 100 fikcyjnych blogów, żeby tylko dostać, wymacać, podpatrzeć i ... się zainspirować :D

    OdpowiedzUsuń