poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Moo i Atc

Poznałam właśnie nową formę, małą formę:), jest nią moo (2,7cmx7cm), dziękuję Craftartwork. Pokusiłam się o pracę i tak, na moim moo pojawił się Arlequin.


Prawdziwe maleństwo...co by tu z nim zrobić, żeby nie zgubić? Może wkomponować w atc?... I tak się stało:).

Ptaki przylatują, motyle zaczęły wdzięcznie machać skrzydłami wśród kwitnących kwiatów, niebo stało się błękitne, więc skrzydlaty Arlequin zyskał rozćwierkane towarzystwo:).


Atc zgłaszam do Scrapujących Polek na wyzwanie Boei "wiosna" oraz do Artgrupy atc na wyzwanie "skrzydlate".
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami:).

11 komentarzy:

  1. świetne jako ateciak! uuu, nie wiedziałam, że to takie małe, na początku zdawało mi się, że to kartka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ateciaku dopiero widać proporcje, faktycznie maleństwo:)

      Usuń
  2. Superowy pomysł... pięknie wyszło, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacyjny na tego arlekina. <<<<<Swietnie wszystko fruwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i naprawdę świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest pomysł! Piękne chlapania!

    OdpowiedzUsuń
  6. samo Moo już zachwyca -a razem -ideał! świetnie dopasowane do siebie -robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze nie dość,że świetne to jeszcze MOJE-ale zrobiłaś mi niespodziankę-bardzo Ci dziękuję.ATC iak jest bosssski!

    OdpowiedzUsuń