wtorek, 11 czerwca 2013

Moje papierowe "Jezioro Łabędzie", czyli o pewnym pudełku po herbacie...

które czekało na wyzwanie i się doczekało.
U Scrapujących Polek ruszyło miesięczne wyzwanie zachęcające do zalterowania pudełka po herbacie. Wytyczne zmusiły mnie do innych rozwiązań niż zwykle, poniżej wytyczne wyzwania:
-praca w połowie powinna być niebieska i ecru ( z tyłu więcej niebieskiego);
-tło własnoręcznie zrobione przy użyciu 2 mediów i maski (u mnie to distressy oraz niebieski tusz i mgiełka, maska z serwetki papierowej);
-sztuczne przeszycia (za baletnicą);
-wstążka lub koronka tuszowana herbatą na wieczku oraz sznurek (są);
-minimum 3 guziki (również są).

Pomyślałam sobie, że "Jezioro Łabędzie" będzie odpowiednim tematem przewodnim mojej pracy. Oto efekt:







Dziękuję jeszcze raz  Skrzatce  oraz Sylwii za piękne wycinanki.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.

1 komentarz:

  1. Niby naćkane (pozytywnie), ale jak pięknie :) Podziwiam Twoje różnorodne pomysły i podejście do niektórych "rzeczy".

    OdpowiedzUsuń