wtorek, 9 lipca 2013

O przerobionym koszyku i recyklingu...

Zniszczony i stary koszyk zyskał nowe życie. Od dawna nie był używany,  pomyślałam więc, że czas na zmianę. Efekt końcowy:


Większość materiałów pochodzi z odzysku :) : stara żółta wełenka doczekała się szydełkowej obróbki  ;), resztki sznurka, zniszczone drewniane korale (przerobiłam metodą decoupage), perełki i końcówka starego kolczyka także z odzysku...



Uwielbiam róże, ten motyw inspiruje mnie stale:).

Pracę zgłaszam do:






Pozdrawiam i dziękuję za komentarze pod słoniem ;).

4 komentarze:

  1. Cudny efekt, świetny pomysł na ozdobienie. Łezka mi się w oku kręci, bo dawno temu też uratowałam w podobny sposób stary koszyk po mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł i efekt końcowy - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torba, mega-kobieca i pomysłowa; i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy;)

    OdpowiedzUsuń