wtorek, 3 września 2013

Będzie o szyciu ;) ...Różyczka

tak ma na imię lalka, którą udało mi się właśnie zrobić. Od czasu, kiedy odkryłam blog Tatiany Conne zakochałam się w stojących lalkach z dużymi stopami. Bardzo chciałam spróbować uszyć sobie podobną lalkę, tak zaczęłam szukać w necie wykrojów. Trafiłam na fajne blogi z mnóstwem pięknych prac. Tyle cudowności, że nie sposób wszystkich wymienić. Dzięki pomocy Bodzi (jej wspaniałego bloga) udało mi się odkryć blog Heliki, i tak zdobyłam wykrój!

A moja Różyczka prezentuje się tak:



Oprócz szydełkowych elementów, reszta to materiały z odzysku, najbardziej zadowolona jestem chyba z bucików ( podeszwy skórzane;)), robiłam pierwszy raz i bałam się, że lalka nie zachowa równowagi. Stoi dość stabilnie, więc się udało :).

Pracę zgłaszam do:



Dziękuję, że zaglądacie. Obiecuję, że niedługo pojawią się też prace scrapowe ;).
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

  1. Ooooo....jest cuuudowna! Bardzo chętnie bym ją przytuliła ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), bardzo się cieszę, że Ci się podoba Asiu.

      Usuń
  2. On a jest obłędna- dla mnie Twoja Różyczka już wygrała różane wyzwanie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), dziękuję Ci pięknie, kto wie, może mi się poszczęści:).

      Usuń
  3. Jakie ma fajne włosy! Jest świetna! Twoje szyciowe prace ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tutaj widzę niepapierowo :D
    Dzięki za udział w wyzwaniu Na Strychu! :)

    OdpowiedzUsuń