piątek, 7 marca 2014

Różowa wymiana w ...

W wymiankowej parze znalazłam się z Milą :), dziękuję Ci pięknie za super zabawę i wspaniałości, jakie znalazłam w kopercie. :*

A oto co dostałam:


Już niedługo pokażę Wam kilka różowych prac...;)

***
Od siebie wysłałam:


i jeszcze zakładki z bliska:



 Była to kolejna zabawa, która dostarczyła mi wiele radości i  nowych inspiracji, a już na blogu Collage caffe rusza kolejna edycja -wymiana, której tematem będzie poezja :).
***

Miłego weekendu!
:*

10 komentarzy:

  1. fajna wymianka i sliczne zakladki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka :-) Miłego weekendu :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zakładki, a wymiana najwyraźniej Wam się udała doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wymiana super !!! a zabawa jeszcze lepsza :)))
    szukam tulipanów psze pani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymiana :) zakładki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka zakładka stanowi wielką konkurencję każdej lekturze : )

    OdpowiedzUsuń