czwartek, 12 czerwca 2014

W międzyczasie...

Czyli mały misz- masz tego, co udało mi się zrobić od ostatniego posta do teraz...

Pierwsza praca to pamiątka ze spotkania Koła, podczas którego, w Stonogach, testowałyśmy nowe maski marki Decoista oraz pasty strukturalne Daily art.
Nie czuję się mocna w robieniu scrapów, powstała zatem karteczka na cudownych uhakowych papierach.


Kolejne scrapowe prace to tagi, m.in.:
* tag z motylkiem.


* tag z ziołami

oraz
 * tag z Gwiazdami.
Praca zrobiona w ramach wymiany niebiańskiej w Collage caffe.




Trochę recyklingu też było, tu w dwóch odsłonach:
*papierowy- ze starych tekturek powstały tagowe mini albumy (papiery Piątek 13).



oraz większy (papiery UHK Gallery).

* materiałowy, czyli co zrobić z kolorowymi resztkami...Oba szyjątka zamykane na zamek i z podszewkami.
Pierwsze moje próby uszycia piórników i kosmetyczek...






Dla tych, co do końca posta wytrwali ;) jeszcze szydełkowy twór.

Udało mi się zrobić kilka poduch-puf, na blogu pokażę jedną z nich- miętową z sówką.
Ta, bez wzorów- spontanicznie wydziergana i  choć trochę nierówna, to zadanie swoje spełnia :).

Sówkę wysyłam na wyzwanie craftowe Abily  "Ptaki" u Scrapujących Polek.


Kochani, dziękuję że zaglądacie i piszecie :).

PS. Zdradzę Wam, że jakiś czas temu dłutka nabyłam do linorytu i "rzeźbię" sobie ostatnio w gumie, znaczy się próby podejmuję ;). Powstało już kilka pieczątek z gumek do mazania, ale o tym innym razem...

Miłego dnia!!!

20 komentarzy:

  1. ślicnie a poducha skradła moje serducho piekniasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :).

      Usuń
  2. Scrapuszka cudne ale kosmetyczki i poducha wymiatają. Domki i przeszycia są kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to będą kolejne ;), dzięki wielkie :*!

      Usuń
  3. Rewelacyjne są te kosmetyczki i tagi, a zwłaszcza ten ziołami (właśnie kończę szyć ziołowego anioła :-))
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, jakie cudo tym razem wyjdzie spod Twojej maszyny do szycia :), ziołowy powiadasz...zapowiada się ciekawie :). Dzięki za odwiedzinki :*.

      Usuń
  4. No jak..No jak można nas tak było na tak długo zostawić- pytam????
    Wspaniała kolekcja Twoich dziełek - nawet nie wiem jak skomplementować . Moje faworytki- jedyneczka, praca z gwiazdami i ta przecudnej urody niebieska kosmetyczka- cudooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jakoś tak się złożyło...:)...hihi, teraz będę bywać częściej ;), dzięki wielkie za tyle miłych słów :*.

      Usuń
  5. jej! ile towaru :D, ale cudne... napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widać, że dużo się dzieje, tyle nowych cudowności, że nie wiadomo na co patrzeć :) Ale poducha wiadomo: najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zauroczyły piórniczki-kosmetyczki. A i poducha extra klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i pomysły na kolejne są ;).Dzięki Aniu :*.

      Usuń
  8. Niesamowity wysyp cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba WSZYSTKO i jaka różnorodność prac !
    Pieczątki własnej roboty to już w ogóle mnie zaciekawiły :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie DUŻO zrobiłaś!!! Wszystko śliczne, a post mogłabym oglądać bez końca, żeby dopatrzeć się każdego szczegółu :)

    OdpowiedzUsuń