poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tag- prima doll

Świetne stempelki, nie mogłam się oprzeć :). 
Pierwszy mój tag z lalką Primy wygląda tak.
Tag jest olbrzymi, świetny jako magnes na lodówkę.


Różyczkę, kwiat na dole i małe kwiatuszki zrobiłam sama.


Dużo błyszczących elementów...

i pozytywne przesłanie :)...

Praca poleci na wyzwanie błyszczące na Blogu Na-strychu
Ze sklepiku pochodzi papier czerpany, z którego zrobiłam kwiatki, tusze (różowy i zielony) oraz stempel lalki.

Tag zgłaszam także do Craftowego ogródka



***************************************************

Chciałabym się także pochwalić wyróżnieniem w grudniowej edycji Latarni morskiej

Dziękuję pięknie :*!
Bardzo mi miło :).
:)





9 komentarzy:

  1. Piękny tag, na bogato :)
    Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłby zdobić moją lodówkę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag i śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pomysł :), trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny tag - dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag, bardzo lubię czerń jako tło dla różnokolorowych kompozycji, dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag, piękny tekst. I ta lala! czerń fajnie "podbija" pozostałe kolory. Praca ma ciekawą energię.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalna!!! Dziękuję za udział w zabawie w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń