piątek, 25 stycznia 2013

Candy u Madleni :)

Witajcie w ten śnieżny dzień!

Za oknem bialutko, a biel to jeden z moich ulubionych kolorów. Nastrojona pozytywnie chciałabym zaprosić wszystkich chętnych na moje pierwsze CANDY:).


(banerek)

Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział w zabawie.
Cukiereczkiem jest zrobiona przeze mnie lalka-anioł z projektu Tildy (jej wielkość to ok.67 cm), którą prezentowałam już w poście. Oto ona:





Zasady candy:

  • zostań Obserwatorem mojego bloga :).
  • pozostaw komentarz pod postem i ... to wszystko.
  • będzie mi miło, jeśli umieścisz informację o candy na swoim blogu:).

Zabawa trwa od 25.01.2013 do 15.02. 2013 do północy. Wyniki ogłoszę 16.02., ze wszystkich uczestników wylosowana zostanie jedna osoba, która otrzyma ode mnie powyższą lalkę.
Odwiedzajcie mój blog, kiedy macie ochotę:). Zapraszam.


9 komentarzy:

  1. prześliczna, staję pierwsza w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką Twoich cudeniek!!! Bardzo chciałabym dostać takiego ślicznego aniołka:) Z przyjemnością umieszczę banerek u siebie na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam na moim blogu, dziękuję Wam za miłe słowa i życzę udanej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja! ustawiam się po Anielicę ;)) ich nigdy za wiele ;) a okaz jak zwykle przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj jaki cudny aniołeczek :) To jesli można też się ustawię, ale niestety nie mam bloga, jakos nie dojrzałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog nie jest konieczny, by dołączyć do zabawy:), witam zatem kolejną uczestniczkę candy :)

      Usuń
  6. Ja również chętnie stanę w kolejce po takie cudo :))) ślicznie by wyglądała u mnie na półce na tle fioletowej ściany :))

    pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wisni7

    OdpowiedzUsuń
  7. poproszę dopisać mnie też do kolejki :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny witam i oczywiście dopisuję:)!

    OdpowiedzUsuń