wtorek, 19 lutego 2013

Podstemplowana

Miałam straszną ochotę na prostą karteczkę w kolorach wiosny:) i trafiłam w Scrappo na wyzwanie tutorialowe. Należało użyć stempli, aby zrobić warstwową karteczkę. Fajnie! Nowe wyzwanie (takiej karteczki jeszcze nie robiłam) i daje to sporą wolność w doborze kolorów. Jedyny problem, to fakt że stempli za dużo nie posiadam, ale "dla chcącego nic trudnego", jak to mówią i zaszalałam tymi, które mam. Oto efekt:




Dzięki tej pracy poczułam, że Wielkanoc tuż, tuż...

3 komentarze:

  1. Piękna! Pomysłowa kolorystyka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać nie potrzeba dużo stempli, żeby fajnie wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna - energetyczna, kłaniam się w imieniu Scrappo i moim własnym :)

    OdpowiedzUsuń