piątek, 1 lutego 2013

Pomarańczowe zamszowe love


Cytrusy zawsze kojarzą mi się z ładną pogodą i  dobrym nastrojem, dziś miałam ochotę na kolor pomarańczowy:)!

Zbliżają się Walentynki, zatem motyw serducha i  napis "love" obowiązkowo musiały znaleźć sobie miejsce na mojej nowej karteczce.







Ucieszyło mnie, że na blogu  Scrap.com.pl ogłoszono wyzwanie, na które mogę zgłosić moją pracę.
Do jej wykonania użyłam: papieru, cracle accent, brązowego tuszu, zamszu w pudrze i szklanych kuleczek- wszystko zakupione w sklepie scrap.com.pl. Przyznaję, że było to pierwsze miejsce, gdzie dokonałam zakupów rozpoczynając moją przygodę ze scrapowaniem.
Karteczkę zgłaszam na Wyzwanie #28

3 komentarze:

  1. świetne połączenie kolorystyczne! a zdradź jeszcze jak zmuszasz kulki do takich regularnych kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magia i ...magik:). Lubię te kulki za ich nieprzewidywalność, czasem same decydują o końcowym efekcie;).
      Ja, aby uzyskać efekt ramki (jak wyżej:))robię kreskę magikiem (nad podkładką z zagięciami, żeby odzyskać niewykorzystane kulki, posypuję z każdej strony, strzepuję nadmiar i zostawiam do wyschnięcia. Jeśli tak zrobisz to uzyskasz 3D, grubość i wysokość ramki zależą w sumie od ilości magika.

      Usuń
  2. No cudnie Madlenia!!! Kolorki takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń